loading...
سایت تفریحی و سرگرمی نو لاو 78
NO LOVE بازدید : 77 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

 

عکس های بازیگران سرشناس ایرانی در جامعه مجازی
 
چهره های سرشناس و ایرانی در جامعه مجازی , در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

گروه اینترنتی ایران ناز ، www.irannaz.com

یاس، خواننده رپ کشور هم هر چند گاهی یک عکس به اشتراک میگذارد و هواداران بیشمارش را به وجد می آورد. یاس یکی از 5 ایرانی پرطرفدار در شبکه های اجتماعی است. در کنار مهران مدیری، الناز شاکردوست، دکتر محمدجواد ظریف و زنده یاد حسین پناهی.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب(حتما سر بزنید)

NO LOVE بازدید : 66 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

الناز شاکردوست موتورسوار شد+عکس

http://www.persiankhodro.com/news_images/image_news_35978.jpg

 

عکس جالب از الناز شاکردوست سوار بر موتور حمل مرغ را مشاهده می کنید. این عکس را الناز شاکردوست در صفحه اینستاگرام اش منتشر کرده است. . . 

 

عکس های الناز شاکردوست سوار بر موتور در ادامه مطلب

 

NO LOVE بازدید : 62 شنبه 25 مرداد 1393 نظرات (0)

فهرست اسامی بازیگران معروف سینما و تلویزیون که پس از مدتی تشکیل زندگی مشترک از هم جدا شده ‌اند:

 

 - طلاق فریبرز عرب‌نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

 

 این ۳ بازیگر، معروف‌تر از آن هستند که بخواهیم معرفی‌شان کنیم. فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد.عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشم‌گیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می‌آورند، در فیلمی با موضوع طلاق نیز ایفای نقش کرده است. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده و مانع احقاق حق او برای تصاحب بچه می‌شود. آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش «خاله سارا» در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم «بودن یا نبودن»، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد.

 

طلاق های پر سر و صدای چهره های مشهور سینمای ایران

 

 

NO LOVE بازدید : 71 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

 

همه ما، یا حداقل خیلی از ما، دوست داریم در مورد ستاره‌ها بدانیم، اینکه آنها کجا به دنیا آمده‌اند، چگونه ستاره شده‌اند و چه هدفی دارند و چه نوع زندگی و … بهترین راه پاسخ گرفتن هم حرف‌های خود این ستاره‌ها است.

 

رضا عطاران: استعداد دزدی داشتم!

نکاتی جالب درمورد زندگی خصوصی ستاره ها از زبان خودشان!


1- استعدادش را دارم که دزد بشوم! در کودکی تجربه‌هایی هم داشتم… مشهد که بودم، دوستی داشتم که حرفه‌اش همین بود. . . .


بقیه در ادامه مطلب

NO LOVE بازدید : 71 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و ... در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 


محسن افشانی با تیشرت خوشگلش در کنار امیرحسین فشنگچی که گویا امسال در پیکان توپ میزند. آرمین 2AFM هم در این دور همی حضور دارد. من فقط نگران آن عزیز سرمه ای پوش هستم. خیلی بد دارد نگاه می‌کند!


چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (11)

NO LOVE بازدید : 56 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (0)

دوآین جانسون: 52 میلیون دلار

«جانسون» موفقیتهای پی در پی در فیلمهای «جی آی جو» و «سریع خشن» بدست آورد. او با بازی در فیلمهای «هركول»(2014) و سن آندریاس(2015) همچنان موقعیت خود را در جدول پردرآمدهای هالیوود حفظ كرده است.


پردرآمدترین بازیگران مرد سال 2014 معرفی شد.
«رابرت داونی جونیور» : 75 میلیون دلار
براساس این گزارش درآمد رابرت داونی جی آر از ژوئن 2013 تا ژوئن 2014 تغییری نكرده همانند سال گذشته باثروت 75میلیون دلاری عنوان پردرآمدترین بازیگر مرد سال را برای دومین بار یدك می كشد....
بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی و سرگرمی نو لا78 بهترین و بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی مطالب عاشقانه.تصاویر عاشقانه.ترول.اس ام اس. دانلود اهنگ.تصاویر خنده دار و... منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 150
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 240
  • بازدید ماه : 192
  • بازدید سال : 4,160
  • بازدید کلی : 60,956