loading...
سایت تفریحی و سرگرمی نو لاو 78
NO LOVE بازدید : 70 سه شنبه 29 مهر 1393 نظرات (1)

یک سایت خارجی علی دایی اسطوره فوتبال ایران را با نیک لاچی هنرپیشۀ چشم آبی امریکایی مقایسه کرده است. تصاویر مختلفی را از علی دایی و نیک لاچی انتخاب کرده ایم که قضاوت در بارۀ شباهت این دو به یکدیگر را آسان میکند، ببینید.

بقیه در ادامه مطلب

no_love بازدید : 60 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

شکست تاریخی و عجیب تیم ملی فوتبال برزیل از آلمان با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد که بخش زیادی از این واکنش‌ها، طنز است.
 

اسکولاری میهمان ویژه امشب برنامه ماه عسل

 

بخشی از این واکنش‌ها را با هم می‌خوانیم:

*یعنی اینقدر ایرانیها جک ساختن آلمانیا هنوز نساختن ، جک ها …

 

* اﺣﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ : ﺑﺮﺯﯾﻞ ﭼﻮﺏ ﺑﺪ ﺣﺠﺎﺑﯽ ﺯﻧﺎﻧﺶ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩ

 

* مربى آلمان توی توییترش از هوادارن این تیم خواسته که اگه نحوه ى گل زدن بخصوصى مد نظرشون هست بگن که اونجورى براشون گل بزنن......

بقیه در ادامه مطلب...

 

پیشنهاد میکنم ادامه مطلب رو بخونین چون خیلی جالبه از دست ندیدنا....

 

no_love بازدید : 64 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.

به گزارش بیست چهارده، آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

NO LOVE بازدید : 55 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)

http://2014.ir/assets/6214c3a82bc415db87ff68abdf28d001_226_187.jpg

 

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی فوتبال ایران در آخرین مسابقه جام جهانی ۲۰۱۴ برابر بوسنی و هرزگوین تن به شکست داد.

به گزارش بیست چهارده ، دیدار تیم‌های ملی ایران - بوسنی و هرزگوین از ساعت ۲۰:۳۰ امروز در  ورزشگاه فونته‌نوا شهر سالوادور برزیل آغاز شد که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود بوسنی به پایان رسید.

ادین ژکو (۲۴)، میرالم پیانیچ (۵۹) و ورساچویچ(۸۳) گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند و رضا قوچان‌نژاد هم تک گل ایران را در دقیقه ۸۲ وارد دروازه بوسنی کرد.

قضاوت سومین دیدار این دو تیم در گروه F را کارلوس ولاسکو کاربایوی اسپانیایی به عهده دارد.

تیم ملی ایران با ترکیب زیر به میدان رفت:

علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، جواد نکونام،‌ آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و رضا قوچان‌نژاد.

سوسیچ نیز بازیکنان زیر را برای رویارویی با ایران به میدان فرستاده است:

آسمیر بگوویچ، ورسایویچ، امیر سپاهیچ، کولاسیناچ، ابیسویچ، سوسیچ، سونیچ، محمد بسیچ، میرالم پیانیچ، ایزت هاجییچ و ادین ژکو.

NO LOVE بازدید : 55 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

بیوگرافی و افتخارات علیرضا حقیقی خوش تیپ ترین بازیکن جام جهانی ، علیرضا حقیقی (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۷ – تهران) دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است.

تصویر: http://www.parsnaz.ir/images/2014/06/1182833164-parsnaz-ir.jpg

پرسپولیس
علیرضا حقیقی زمانی که ۱۷ سال داشت در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۸۵ قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس ثبت کرد. او اولین بازی خود را در برابر سایپا وقتی که فرشید کریمی از بازی اخراج شد انجام داد و توانست ضربه پنالتی علی دایی را دفع کند. در فصل بعد به دلیل وجود دروازه‌بانان ملی‌پوشی مانند حسن رودباریان مرد شماره یک تیم ملی ایران و مهدی واعظی، حقیقی تبدیل به یک نیمکت‌نشین و سکونشین شد و اغلب جایی در لیست ۱۸ نفره تیم نداشت تا اینکه در فصل ۸۷-۸۸ با مصدومیت میثاق معمارزاده در ابتدای فصل و مصدومیت و ناراضی بودن مسئولین فنی از مهدی واعظی توانست در اکثر بازی‌های پرسپولیس به عنوان مرد شماره یک بازی انتخاب شود و درون دروازه قرار گیرد.

 

ببقیه در ادامه مطالب

NO LOVE بازدید : 61 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود برابر نیجریه به تساوی بدون گل رضایت داد تا اولین امتیاز خودش را از جام بیستم به دست آورد. پس از بازی ایران و نیجریه عکسی از حسن روحانی در حال تماشای این بازی در توئیتر منتشر شد که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 

NO LOVE بازدید : 45 سه شنبه 03 تیر 1393 نظرات (0)

جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل چهار روز دیگر با دیدار میزبان و کرواسی آغاز می شود.

سایت لس آنجلس تایمز در گزارشی ۱۰ مربی برتر جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را معرفی کرد که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ایران در رده نهم این فهرست قرار دارد.

*کارلوس کی‌روش
این مربی پرتغالی دو بار همراه جوانان پرتغال به قهرمانی در جام جهانی جوانان دست یافته و توانست همراه با تیم آفریقای جنوبی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ را به دست آورد. البته او پس از صعود به جام جهانی کره و ژاپن از سمت خود به دلیل اختلاف نظر با سران فدراسیون این کشور کنار رفت.

کی روش در سال ۲۰۱۰ نیز همراه پرتغال در جام جهانی حضور داشت.

فهرست ۱۰ مربی برتر جام جهانی ۲۰۱۴ از دید لس آنجلس تایمز به شرح زیر است:

۱- ویسنته دل‌بوسکه (اسپانیا)

۲- لوئیس فیلیپه اسکولاری (برزیل)

۳- لوئیس فان‌خال (هلند)

۴- یواخیم لوو (آلمان )

۵- فابیو کاپلو (روسیه)

۶- اسکار تابارس ( اروگوئه)

۷- روی هاجسون (انگلیس)

۸- یورگن کلینزمن (آمریکا)

۹- کارلوس کی‌روش (ایران )

۱۰- لوئیس فرناندو سوآرس ( هندوراس)

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی و سرگرمی نو لا78 بهترین و بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی مطالب عاشقانه.تصاویر عاشقانه.ترول.اس ام اس. دانلود اهنگ.تصاویر خنده دار و... منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 150
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 241
  • بازدید سال : 4,209
  • بازدید کلی : 61,005