loading...
سایت تفریحی و سرگرمی نو لاو 78
no_love بازدید : 62 یکشنبه 22 تیر 1393 نظرات (0)

 

شکست تاریخی و عجیب تیم ملی فوتبال برزیل از آلمان با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مواجه شد که بخش زیادی از این واکنش‌ها، طنز است.
 

اسکولاری میهمان ویژه امشب برنامه ماه عسل

 

بخشی از این واکنش‌ها را با هم می‌خوانیم:

*یعنی اینقدر ایرانیها جک ساختن آلمانیا هنوز نساختن ، جک ها …

 

* اﺣﻤﺪ ﺧﺎﺗﻤﯽ : ﺑﺮﺯﯾﻞ ﭼﻮﺏ ﺑﺪ ﺣﺠﺎﺑﯽ ﺯﻧﺎﻧﺶ ﺭﻭ ﺧﻮﺭﺩ

 

* مربى آلمان توی توییترش از هوادارن این تیم خواسته که اگه نحوه ى گل زدن بخصوصى مد نظرشون هست بگن که اونجورى براشون گل بزنن......

بقیه در ادامه مطلب...

 

پیشنهاد میکنم ادامه مطلب رو بخونین چون خیلی جالبه از دست ندیدنا....

 

no_love بازدید : 53 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)
 

ویژگی اول:  یک مرد واقعی محکم و قوی است

 

یک مرد واقعی گریه نمی کند، زاری نمی کند، شکایت از چیزی نمی کند، بیمار نمیشود، و لازم نیست هر بار که عطسه کرد به پزشک مراجعه کند. یک مرد واقعی تصمیم می گیرد و با عواقب و نتایج این تصمیمات روزگار می گذراند. یک مرد واقعی مسئولیت اعمال و حرف های خود را بر عهده می گیرد. یک مرد واقعی، محکم و استوار است. و با سختی های زندگی مقابله می کند. یک مرد واقعی خشن و سرسخت است و از خود احساسات نشان نمی دهد. یک مرد واقعی ستون فقرات خانواده است و نمی تواند از خود ضعف نشان دهد. اگر از عنکبوت می ترسید، مسلماً یک مرد واقعی نیستید.

 

ویژگی دوم:  یک مرد واقعی متمرکز است

 

یک مرد واقعی تفاوت بین مهم بودن چیزی و مهم نبودن آن را می فهمد. یک مرد واقعی وقت خود را صرف کارهای بیهوده ای که هیچ عایدی برای او ندارند، نمی کند. مطمئناً کارهای زیادی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد، اما او باید برای انجام این کارها هم دلیل داشته باشد.  یک مرد واقعی خود را روی قدرت....


بقیه در ادامه مطب

no_love بازدید : 67 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی - تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.

به گزارش بیست چهارده، آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.

no_love بازدید : 56 چهارشنبه 18 تیر 1393 نظرات (0)

سایت رسمی ویژه برنامه جام جهانی -تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال به مصاف روسیه می‌رود.

به گزارش بیست چهارده و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فدراسیون جهانی والیبال برنامه بازی‌های مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۴ را در فلورانس اعلام کرد. با توجه به مشخص شدن تیم‌های صعود کننده در دسته یک مرحله بین قاره‌ای  لیگ جهانی ۲۰۱۴، فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله نهایی این رقابت‌ها را که طی روزهای ۱۶ لغایت ۲۰ جولای در فلورانس ایتالیا برگزار می شود را به شرح زیر اعلام کرد:

چهارشنبه ۲۵ تیر
ایران – روسیه: ساعت ۲۰ به وقت تهران (۱۷:۳۰ به وقت محلی)
ایتالیا - آمریکا: ساعت ۲۳ به وقت تهران (۲۰:۳۰ به وقت محلی)

پنج‌شنبه ۲۶ تیر
برزیل – روسیه: ساعت ۲۰ به وقت تهران (۱۷:۳۰ به وقت محلی)
تیم قهرمان دسته دوم – امریکا: ساعت ۲۳ به وقت تهران (۲۰:۳۰ به وقت محلی)

جمعه ۲۷ تیر
ایران – برزیل: ساعت ۲۰ به وقت تهران (۱۷:۳۰ به وقت محلی)
ایتالیا – تیم قهرمان دسته دو: ساعت ۲۳ به وقت تهران (۲۰:۳۰ به وقت محلی)


گروه بندی تیم‌ها در مرحله نهایی نیز به شرح زیر است:

گروه یک: ایتالیا – امریکا – تیم قهرمان دسته دوم ( یک از تیم‌های بلژیک،‌ فرانسه، استرالیا، هلند)
گروه دو: ایران – برزیل – روسیه

در پایان این مرحله، ۲ تیم برتر هر گروه به صورت ضربدری در مسابقه نیمه نهایی که روز شنبه ۲۸ تیر ماه برگزار می‌شود، با هم دیدار می‌کنند و دیدار نهایی نیز روز یک‌شنبه ۲۹ تیر در سالن نلسون ماندلا شهر فلورانس برگزار خواهد شد.

no_love بازدید : 114 یکشنبه 15 تیر 1393 نظرات (0)

سام درخشانی و نرگس محمدی (بازیگر نقش ستایش) دو بازیگر سینما و تلویزیون ایران به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.



این دو بازیگر که برای تشویق و حمایت از
تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر
کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند
.
مادر سام درخشانی چندی پیش در گفتگو با مجله ایده آل گفت: درحال حاضر دوست
دارم سام هرچه زودتر ازدواج کند. اما متاسفانه به خاطر مشکلاتی که وجود
دارد جوان‌ها از تشکیل خانواده گریزانند

درباره ما
Profile Pic
سایت تفریحی و سرگرمی نو لا78 بهترین و بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی مطالب عاشقانه.تصاویر عاشقانه.ترول.اس ام اس. دانلود اهنگ.تصاویر خنده دار و... منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    طرفدار کدام تیم هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 119
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 150
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 359
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 5,051
  • بازدید کلی : 61,847